Kariéra a etiketa

Inspirace k úspěšné komunikaci, image, ale také o psaných a nepsaných pravidel společenského vystupování
Foto: Pixabay.com

Váš neúspěch při pracovním pohovoru nemusí být vždy vaše chyba

Zaměstnavatelé si stěžuji, že mají nedostatek kvalitních lidí. Poptávku po nich si ale sami zničili malými platy a tím pádem nekvalitními zaměstnanci. Svůj podíl na tom mají ale i personalisté. Ne vždy správně vedou pohovory. Pokud při něm neuspějete, nemusí to být jen vaše chyba. Být profesionálem ve svém oboru neplatí jen pro uchazeče o práci, ale také pro personalisty a majitele firem. Ti často neznají základní pravidla nejen během pracovního pohovoru. Co vše nezvládají a proč někdy nemůžou najít kvalitní zaměstnance?

Výhody, které nám přináší empatie, takt, cit a emoce

Pamatujte, že vyumělkované chování na vás ostatní ihned poznají. Působíte-li příliš pózérsky nebo stylizujete-li se do někoho jiného, nepůsobíte přirozeně a nejste to vy. Nejdůležitější pro své vlastní já, je být spontánní a nezaměnitelní. Pro úspěšnou komunikaci jsou důležité také empatie, takt, cit a emoce.

Dress code se musí dodržovat, vzorem byl i Karel Gott

Naše hezké oblečení visí už rok ve skříni a čeká stejně jako my, kdy se budeme moct pěkně obléknout. Být pěkně upravení, působit pozitivně je důležité nejen pro naši psychiku, ale také je naší vizitkou. Své o tom věděl jeden z našich největších elegánů, zpěvák Karel Gott.