Vizitka. Vsaďte na QR kód. Budete působit profesionálně

Foto | Pixabay
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Alena Hájková
Alena Hájková

Redaktorka

Přidat na Seznam.cz

Vymyslet design vizitky tak, aby zaujal, byl zapamatovatelný není lehké. Většinou i ty nejhezčí končí po čase v šuplíku a v koši. Pokud vsadíte na QR vizitky, budete působit profesionálně. Vaše vizitka je vizitkou o vás.

První pracovní i společenské setkání je především o naší správné prezentaci. Tu určuje nejen náš celkový ouotfit, tedy vhodně zvolené oblečení, doplňky, účes, parfém, ale i boty. Nedílnou součástí je neverbální prezentace. Stát jak solný sloup nebo mávat nekoordinovaně rukama vypovídá o naší nejistotě.

Samotné představování má svoje psaná i nepsaná pravidla, která je potřeba dodržet. Součástí představování je předání naší vizitky. Jak by měla vypadat co by měla obsahovat? Říká se, že v jednoduchosti je krása. Každopádně by na ní měly být napsány pouze informace, které jsou nezbytně nutné, a které chceme o sobě sdělit. Je na nás, jakou pestrost, kvalitu papíru zvolíme, zda se nám líbí oblé nebo ostré rohy. Rozhodně by měla být decentní, její barva, logo i písmo by mělo přesně vypovídat o nás, naší profesi.

Foto | Pixabay
Čtěte také: Správné podání ruky nás ušetří trapasu. Pozor na upocenou…

Soukromá vizitka by měla obsahovat naše jméno, adresu, email a telefonické spojení. Součástí firemní vizitky je logo firmy, kterou zastupujeme, webová a poštovní adresa, naše pracovní pozice, email a kontakt. Pokud obdržíme papírovou vizitku, neměli bychom ji hned strkat do kapsy, ale se zájmem si ji  prohlédnout. Při pracovním jednání nechat ležet na stole. Poté ji uklidit do elegantního vizitkáře. Vizitku nedáváme zmuchlanou, špinavou nebo pokreslenou našimi poznámkami.

Moderní vizitky obsahují už i QR kódy, kterým nasměrujeme přímo na stránky naší firmy, kde v rubrice Kontakt budou veškeré potřebné informace pro vaše partnery. QR kód můžete mít jako obrázek ve svém telefonu, webových stránkách, odkud jej příjemce naskenuje a vytvoří si na vás kontakt ve svém telefonu. QR vizitka tak umožní vašim obchodním partnerům snadno a během pár sekund uložit si kontakty na vás či vaši firmu do svého mobilu.

Výhodou QR kódů je, že se na rozdíl od papírové vizitky neztratí a klient ji nemusí hledat. Uložením vašich údajů do kontaktů zákazníka prostřednictvím QR kódu, můžete ovlivnit svoji image i profesionalitu. Váš obchodní partner bude mít ihned k dispozici vaše údaje velmi efektivním způsobem. Pamatujte, že jakákoliv vizitka je vaší vizitkou.

Alena Hájková