Přemýšlíte, koho volit? Všímejte si detailů

Blíží se volby. Pode čeho se budeme rozhodovat, komu dáme hlas, abychom později nelitovali? Nejen slova prozradí víc, než bychom si mysleli. V čem je zapotřebí se také umět orientovat?

Životopis je vaše vizitka. Vsaďte na výjimečnost

Váš životopis musí být napsán efektivně a krátce. Nesmí v něm chybět to nejpodstatnější.  Pokud nechcete být pozvaní na pohovor „jen tak do počtu“, musíte během pár vteřin  zaujmout a přesvědčit, že jste to právě vy, o koho má firma má zájem. Nebojte se vypsat vaše schopnosti, znalosti, to, v čem si myslíte, že jste výjimeční. Nebuďte skromní, ale ani nepřehánějte. Vsaďte na přirozenost a fakta, o která se můžete opřít.

Je nutné se potit v saku v horku? Sandály raději nechte v botníku

Firemní dress code je striktní. Jak si s ním poradit v horkých letních dnech a jsou vůbec možné nějaké úlevy? Odradit může i nadměrné pocení. Pro muže košile, sako, kalhoty, kravata, pásek, ale i boty musí spolu ladit. Outfit pro managera, šéfa firmy je jasně daný a nekompromisní. V horkých dnech se ale dají ale jen těžko vyměnit polobotky, sundat ponožky a jít jen v sandálech nejen do práce, ale i na schůzku. Také žena má jasně předepsaný dress code, lodičky, blůzu, kostým.

Vizitka je vaše vizitka. Kdy ji nabízíme?

Při pracovním jednání se prezentujeme nejen svými znalostmi, oblečením, společenským vystupováním, ale také vizitkou, kterou partnerovi předáváme. Navštívenka patří také do kytic i dárků. Je potřeba ji věnovat všem?