Redaktorka
Ubytování v menších hotelech s důrazem na moderní a elegantní design, exkluzivní lokality v populárních destinacích, odlehlé pláže i objevování místní kultury a kuchyně bez davu turistů. Nejstarší tuzemská cestovní kancelář přichází s novým konceptem Čedok BLUE, který nabídne pobyty na méně tradičních a o to unikátnějších místech. Inovativní pojetí pobytového zájezdu s pronájmem auta v ceně Čedok spouští například na řeckých ostrovech Kréta a Lesbos, v tureckém Dalamánu nebo na portugalské Madeiře.
„Mezi naše dlouhodobé priority patří nejen zkvalitňování, ale i rozšiřování nabídky služeb a destinací. Aktuálně proto reagujeme na trend, kdy nad dovolenou s cestovkou čím dál častěji přemýšlí také lidé, kteří do té doby preferovali převážně cestování na vlastní pěst. S novou produktovou řadou jdeme těmto cestovatelům více naproti. Díky Čedok BLUE můžou poznávat populární destinace více svobodně, bez davů turistů a s důrazem na autentičnost – od pečlivě zvoleného ubytování s unikátním geniem loci přes pronájem automobilu v ceně zájezdu až po zcela individuální itinerář,“ představil koncept produktový ředitel Čedoku Miroslav Kubáč.
V rámci programu Čedok BLUE na dovolenkáře čekají autentické zážitky nejen z prostředí vysněné destinace, ale také prostřednictvím ubytování mimo velké resorty. Důraz bude Čedok klást na menší, butikové hotely či apartmány pečlivě vybrané pro jejich moderní a elegantní design i atraktivní umístění. Pobyty budou dostupné většinou se snídaní, případně s polopenzí, aby klienti mohli poznávat místní kulturu a kuchyni po vlastní ose v lokálních restauracích a dalších podnicích.
Nedílnou součástí každého pobytu bude kromě služeb online delegáta i pronájem auta v ceně. Díky němu mohou cestovatelé plánovat výlety a road tripy dle svých představ bez dalších limitů a omezení. Sami tak mohou objevovat nejen odlehlé pláže, ale zejména celou řadu míst, která jsou často dostupná jen s možností vlastní dopravy.
„Mezi naše dlouhodobé priority patří nejen zkvalitňování, ale i rozšiřování nabídky služeb a destinací. Aktuálně proto reagujeme na trend, kdy nad dovolenou s cestovkou čím dál častěji přemýšlí také lidé, kteří do té doby preferovali převážně cestování na vlastní pěst. S novou produktovou řadou jdeme těmto cestovatelům více naproti. Díky Čedok BLUE můžou poznávat populární destinace více svobodně, bez davů turistů a s důrazem na autentičnost – od pečlivě zvoleného ubytování s unikátním geniem loci přes pronájem automobilu v ceně zájezdu až po zcela individuální itinerář,“ představil koncept produktový ředitel Čedoku Miroslav Kubáč.
V rámci programu Čedok BLUE na dovolenkáře čekají autentické zážitky nejen z prostředí vysněné destinace, ale také prostřednictvím ubytování mimo velké resorty. Důraz bude Čedok klást na menší, butikové hotely či apartmány pečlivě vybrané pro jejich moderní a elegantní design i atraktivní umístění. Pobyty budou dostupné většinou se snídaní, případně s polopenzí, aby klienti mohli poznávat místní kulturu a kuchyni po vlastní ose v lokálních restauracích a dalších podnicích.
Copyright 2012-2024. VIPosobnosti.cz.
Autorská práva: Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či další zpřístupňování článků, podcastů, videí a fotografií bez písemného souhlasu vydavatele, vč. sociálních sítí je zakázáno.