Předpokládáme, že tým pro odbavování kufrů bude navýšen, říká Jiří Pos. Ve hře je i parkovné

Alka Hájková

Předseda představenstva Letiště Praha, Jiří Pos | Foto: Letiště Praha
Facebook
Twitter
WhatsApp
Picture of Alena Hájková
Alena Hájková

Redaktorka

Na začátku tiskové konference se cestujícím omluvil Předseda představenstva Letiště Praha Jiří Pos. Situace kolem odbavování kufrů na letišti v Praze vzniklo především nedostatkem personálu. Nejvíce tímto kolapsem byli zasaženi cestující Smartwings. „Daří se nám celkem rychle získávat nové zaměstnance. Oslovili jsme i personální agentury a od příštího týdne předpokládáme, že tým bude navýšen tak, abychom mohli reagovat na mimořádné kumulace provozu,“ řekl na tiskové konferenci Pos. „V dalších týdnech dojde následně k navýšení kapacit díky spolupráci s personálními agenturami,“ slibuje tisková mluvčí Klára Divíšková.

Foto: Alena Šulcová

 

 

„V neděli večer došlo k neplánované kumulaci příletů na pražské letiště. Místo sedmnácti letů jich handling potřeboval odbavit osmadvacet během čtyř hodin,“ vysvětluje dále Pos. Cestující, kteří přilétají do Prahy by měli sledovat displej nad prostorem, kde se vykládají zavazadla. Objeví se na nich, zda mají na kufry čekat nebo jim bude doručen následně domů. Je ale zapotřebí vyplnit formulář, který jim nabídne letištní personál.

 

Vedené letiště věří, že se celá situace brzy zklidní a odbavování vrátí do normálu. Bohužel doba nástupu nových zaměstnanců se pohybuje i více jak čtyři týdny, a to z důvodu legislativy, bezpečnostního prověřování nových zaměstnanců.

Na některé cestující čekali také příbuzní na parkovišti před letištěm. „Pokud by někdo měl problém s cenou za parkování z důvodu dlouhého odbavení kufrů, ať se na nás obrátí,“ říká Michal Soukup.

Letiště Praha

-1